300 meter (165)
1200 meter (8)
| Busstation |
| OV-knooppunt |
1200 meter uitgelicht (9)
10 minuten fietsen (10)
10 minuten fietsen uitgelicht (11)
Tram- en Metrolijnen (NH) (13)
| Metro |
| Tram |
Spoorlijnen (NH) (14)
Buslijnen (NH) (15)
Rijkswegen - intensiteit (17)
| < 10000 |
| 10000 - 20000 |
| 20000 - 40000 |
| 40000 - 80000 |
| > 80000 |
Stations (19)
Corridors (6)
| Zaan-corridor |
| Alkmaar-Den Helder |
| Amsterdam-Almere-Lelystad |
| Amsterdam-Enkhuizen |
| Amsterdam-Utrecht |
| Gooi-corridor |
| Gooi-corridor2 |
| Schiphol-corridor |
| Zuid-Kennemerland |
| Kennemerlijn |
| Overig |
Gemeentegrenzen (4)
Aantal inwoners (112)
| 5 - 50 inwoners/ha |
| 51 - 100 inwoners/ha |
| 101 - 200 inwoners/ha |
| > 200 inwoners/ha |
Aantal Huishoudens (111)
| 5 - 20 huishoudens/ha |
| 21 - 50 huishoudens/ha |
| 51 - 100 huishoudens/ha |
| 101 - 200 huishoudens/ha |
| > 200 huishoudens/ha |
Type huishoudens (22)
| |
| Eenpersoonshuishoudens |
| Meerpersoons zonder kinderen |
| Meerpersoons met kinderen |
1200 meter (24)
| 0 - 2500 |
| 2501 - 5000 |
| 5001 - 7500 |
| 7501 - 10000 |
| > 10000 |
10 min. fietsen (25)
| 0 - 5000 |
| 5001 - 7500 |
| 7501 - 10000 |
| 10001 - 25000 |
| > 25000 |
2018 (31)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2019 (32)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2020 (33)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2021 (96)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2022 (97)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2018 (38)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2019 (39)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2020 (40)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2021 (99)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2022 (100)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| >500 |
2023 - 2024 (45)
| hard |
| zacht |
2025 - 2030 (46)
| hard |
| zacht |
2031 - 2040 (47)
| hard |
| zacht |
2041 - 2050 (48)
| hard |
| zacht |
Onbekend (166)
| hard |
| zacht |
Planlocaties totaal (42)
| Hard |
| Zacht |
Planstatus (hard/zacht) (43)
Leegstand (%) (54)
| 0 - 5 |
| 5 - 10 |
| 10 - 20 |
| 20 - 30 |
| 30 - 100 |
Voorraad (m2) (55)
| 0 - 5000 |
| 5000 - 10000 |
| 10000 - 20000 |
| 20000 - 50000 |
| > 50000 |
Kantoorlocaties (56)
Bedrijventerreinen (57)
Detailhandel winkelvloeroppervlak (WVO, m2) (62)
| 0 - 3500 |
| 3500 - 7500 |
| 7500 - 15000 |
| 15000 - 30000 |
| > 30000 |
Winkelgebieden (98)
Aantal arbeidsplaatsen (50)
| 5 - 10 |
| 11 - 25 |
| 25 - 50 |
| >50 |
Functiemenging per 100x100 (51)
| 0 - 10% |
| 11 - 25% |
| 26 - 50% |
| 51 - 75% |
| 76 - 100% |
Floor Space Index (FSI) (65)
| 0 |
| 0 - 0,25 |
| 0,25 - 0,50 |
| 0,50 - 0,75 |
| 0,75 - 1,00 |
| 1,00 - 1,25 |
| 1,25 - 1,50 |
| 1,50 - 2,00 |
| 2,00 - 3,00 |
| > 3,00 |
Ground Space Index (GSI) (66)
| 0 |
| 0 - 0,25 |
| 0,25 - 0,50 |
| 0,50 - 0,75 |
| 0,75 - 1,00 |
| 1,00 - 1,25 |
| 1,25 - 1,50 |
| 1,50 - 2,00 |
| 2,00 - 3,00 |
| > 3,00 |
Mixed Use Index (MXI) (67)
| 0,00 - 0,10 (Niet-wonen) |
| 0,10 - 0,20 |
| 0,20 - 0,30 |
| 0,30 - 0,40 |
| 0,40 - 0,50 |
| 0,50 - 0,60 |
| 0,60 - 0,70 |
| 0,70 - 0,80 |
| 0,80 - 0,90 |
| 0,90 - 1,00 (Wonen) |
Toename of afname (2022 ten opzichte van 2021) (105)
| Afname |
| Toename |
Aantal (2022) (72)
| 0 - 1000 |
| 1000 - 5000 |
| 5000 - 10000 |
| 10000 - 25000 |
| > 25000 |
Vervoerkeuze naar station (73)
Vervoerkeuze naar eindbestemming (74)
OV-fiets (76)
Bezettingsgraad onbewaakte fietsenstalling (+ aantal plaatsen) (108)
| <= 50% |
| 50% - 80% |
| 80% - 100% |
| > 100% |
Bezettingsgraad bewaakte fietsenstalling (+ aantal plaatsen) (109)
| <= 50% |
| 50 - 80% |
| 80% - 100% |
| > 100% |
Fietsknelpunten (84)
| Wegvak |
| Kruispunt |
| Ontbrekende schakel |
Fietsnetwerk (85)
| Fietsnetwerk Provincie N-H |
| Fietsnetwerk Vervoerregio Amsterdam |
Aantal parkeerplaatsen (79)
| 1 - 50 |
| 50 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 1500 |
P+R bezetting (86)
| < 50% |
| 50% - 79% |
| 80% - 100% |
| > 100% |
Gemiddeld autobezit per huishouden (81)
| < 0,5 |
| 0,5 - 0,75 |
| 0,75 - 1,0 |
| 1,0 - 1,25 |
| > 1,25 |
Verdeling naar brandstoftype (82)
| |
| Benzine |
| Diesel |
| Elektrisch |
| Overig |
Overstromingsdiepte – middelgrote kans (1 op 100 jaar) (89)
| 0.0 - 0.2 |
| 0.2 - 0.5 |
| 0.5 - 2.0 |
| 2.0 - 5.0 |
| > 5.0 |
Overstromingsdiepte – kleine kans (1 op 1000 jaar) (90)
| 0.0 - 0.2 |
| 0.2 - 0.5 |
| 0.5 - 2.0 |
| 2.0 - 5.0 |
| > 5.0 |
Waterdiepte bij hevige bui (70 mm / 2 uur) (91)
| 5 - 10 cm |
| 10 - 15 cm |
| 15 - 20 cm |
| 20 - 30 cm |
| > 30 cm |
Waterdiepte bij hevige bui (140 mm / 2 uur) (92)
| 5 - 10 cm |
| 10 - 15 cm |
| 10 - 20 cm |
| 20 - 30 cm |
| > 30 cm |
Bodemdalingsvoorspellingskaart 2020-2050 scenario laag (93)
| Geen voorspelling mogelijk |
| Verwaarloosbaar (<3cm) |
| Beperkt (3-10cm) |
| Matig (10-20cm) |
| Vrij sterk (20-40cm) |
| Sterk (40-60cm) |
| Zeer sterk (>60 cm) |
Bodemdalingsvoorspellingskaart 2020-2050 scenario hoog (94)
| Geen voorspelling mogelijk |
| Verwaarloosbaar (<3cm) |
| Beperkt (3-10cm) |
| Matig (10-20cm) |
| Vrij sterk (20-40cm) |
| Sterk (40-60cm) |
| Zeer sterk (>60 cm) |
Hittekaart gevoelstemperatuur (huidig) (95)
| 26 °C of lager |
| 27 °C |
| 28 °C |
| 29 °C |
| 30 °C |
| 31 °C |
| 32 °C |
| 33 °C |
| 34 °C |
| 35 °C |
| 36 °C |
| 37 °C |
| 38 °C |
| 39 °C |
| 40 °C |
| 41 °C |
| 42 °C |
| 43 °C |
| 44 °C |
| 45 °C |
| 46 °C |
| 47 °C |
| 48 °C |
| 49 °C |
Score op gridniveau (100x100m. blok) (101)
| Zeer onvoldoende |
| Ruim onvoldoende |
| Onvoldoende |
| Zwak |
| Voldoende |
| Ruim voldoende |
| Goed |
| Zeer goed |
| Uitstekend |
Score op buurtniveau (104)
| Zeer onvoldoende |
| Ruim onvoldoende |
| Onvoldoende |
| Zwak |
| Voldoende |
| Ruim voldoende |
| Goed |
| Zeer goed |
| Uitstekend |
Score op gemeenteniveau (102)
| Zeer onvoldoende |
| Ruim onvoldoende |
| Onvoldoende |
| Zwak |
| Voldoende |
| Ruim voldoende |
| Goed |
| Zeer goed |
| Uitstekend |
|